Kraj

Agencja El Padre obsłużyła letni projekt Słoneczna Stacja

Agencja El Padre realizowała dla Polsatu i 4Fun.tv projekt "Słoneczna stacja".

W lipcu i sierpniu 2017 r. agencja El Padre realizowała dla Polsatu i 4Fun.tv projekt “Słoneczna stacja”. Akcja była zaproszeniem do aktywnego i bezpiecznego wypoczynku nad polskim morzem.
Przez kolejnych pięć weekendów w popularnych nadmorskich kurortach pojawiało się miasteczko, w którym na plażowiczów czekały gwiazdy muzyki i telewizji, DJ, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. W specjalnych strefach odwiedzający mogli skorzystać z takich atrakcji sportowych, jak tor do skimboardu, 50-metrowa zjeżdżalnia wodna, paintball, refleksomierz, siatkówka, ścianka wspinaczkowa czy zajęcia fit and jump z Siostrami ADiHD. Przybyłych przyciągała także wirtualna rzeczywistość i ścianki foto, a najmłodszych – strefa bajek i kącik malucha. Dodatkową atrakcją była strefa orzeźwienia 7up, a także stoisko makijażowe Avon.
Muzykę w „Słonecznej stacji” przez cały dzień zapewniał DJ KarpYou, wieczorem odbywały się zaś koncerty gwiazd – Red Lips, Antka Smykiewicza czy Patryka Kumóra. Relacje telewizyjne ze „Słonecznej stacji” na antenie Polsatu i 4Fun.tv prowadzili Agnieszka Hyży i Rafał Maserak.
Od 21 lipca do 20 sierpnia br. “Słoneczna stacja” gościła kolejno w takich letnich kurortach, jak Ustronie Morskie, Hel, Ustka, Kołobrzeg i Łeba. Miasteczko plażowe było otwarte od piątku do niedzieli w godz. 9-16.
Agencja El Padre odpowiedzialna była za przygotowanie i kompleksową realizację projektu.