M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's konsultuje się w zakresie innowacji cyfrowych

( red. ) | 1 września 2017, 06:00

Sieć nie ustaje w poszukiwaniu ułatwień i nowych cyfrowych rozwiązań dla konsumentów.

Sieć McDonald's intensywnie pracuje nad innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi, które mają usprawnić dostawy i zamówienia jedzenia. Wyznaczyła dwie firmy: Capgemini i Publicis.Sapient, które mają wieść prym na kolejnym etapie cyfrowej transformacji sieci. Celem działań jest wdrożenie cyfrowych innowacji i przekształcenie doświadczenia konsumenckiego w restauracji. Działania będą związane z zamawianiem przez telefon komórkowy jedzenia i dostaw do domu.
McDonald's chce w ten sposób przyspieszyć i ułatwić dostawy. Celem działań cyfrowych jest zwiększenie komfortu konsumentów i personalizacji zamówień.

(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: , ,