Kraj

Huawei promuje markę Honor

Kampania z tzw. influencerami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGHnzLn4e998%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6NdH77Y5iZk%22%7D
Huawei Polska, krajowy oddział chińskiego producenta m.in. telefonów komórkowych, rusza z kampanią mającą promować jego drugą markę Honor i aktualny flagowy model: Honor 9. W ramach platformy komunikacyjnej “#ForTheBrave” producent zaprosił do współpracy reklamowej influencerów – Leszka Stanka, choreografa, tancerza, wokalistę i aktora, oraz Aleksandrę Zienkiewicz, aktorkę i młodą mamę. W filmach opowiadają oni o swoich pasjach. Hasło kampanii “Łowca światła” odwołuje się do zaawansowanych funkcji fotograficznych telefonu, szczególnie podczas robienia zdjęć w ciemności oraz trybu nocnego.

W zakresie obsługi socialmediowej Huawei Polska współpracuje z agencją Gong (wcześniej z Isobar Poland). Wiodącą agencją reklamową Huawei jest DDB & Tribal, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Maxus.