Kraj

Mlekpol z trzecią odsłoną kampanii

Producent mleka i produktów mlecznych przekonuje, że "najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego".

Wystartowała kolejna odsłona kampanii firmy Mlekpol realizowana od kilku tygodni pod hasłem “Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie “Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego”. Mlekpol chce w ten sposób zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych.
Oprócz komunikacji na billboardach w całym kraju wystartuje dzisiaj aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej Niejembyleczego.pl, jak i facebookowym fanpage’u.
Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie, np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka, i przesłanie przepisu na danie z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę. Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z czterech sekwencji.
Za koncept kreatywny kampanii oraz materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Wsparcie PR zapewnia V5group, mediami zarządza dom mediowy MEC.