Wystartowała kolejna odsłona kampanii firmy Mlekpol realizowana od kilku tygodni pod hasłem “Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie “Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego”. Mlekpol chce w ten sposób zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych.
Oprócz komunikacji na billboardach w całym kraju wystartuje dzisiaj aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej Niejembyleczego.pl, jak i facebookowym fanpage’u.
Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie, np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka, i przesłanie przepisu na danie z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę. Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z czterech sekwencji.
Za koncept kreatywny kampanii oraz materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Wsparcie PR zapewnia V5group, mediami zarządza dom mediowy MEC.