Zagranica

Melanż z szefem w kampanii promującej spodnie

Za kreację kampanii odpowiada FCB West.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
W USA wystartowała nowa kampania dla marki Dockers (Levi’s) autorstwa FCB West. W spocie przygotowanym na potrzeby kampanii pracownik przychodzi negocjować z szefem podwyżkę. W osiągnięciu porozumienia pomagają wygodne, elastyczne spodnie w kolorze khaki. O rozstrzygnięciu decyduje kichnięcie – pracownik ma wygodniejsze spodnie, dlatego nie drgnęła mu ręka przy ustalaniu wysokości wynagrodzenia. Ostatecznie awans otrzymuje, po czym udaje się z szefem do baru na wódkę.
Kampania wystartowała w piątek i będzie miała odsłony w kinach, mediach cyfrowych, społecznościowych, prasie drukowanej i sklepach. Za fotografie w odsłonach prasowych kampanii odpowiada Matthew Comer.

(AdAge)