Kraj

Michał Antczak kieruje działem marketingu Top Secret

Marka należąca do Redan SA ma nowego dyrektora marketingu.

Działem marketingu Top Secret od 7 sierpnia 2017 r. kieruje Michał Antczak. Odpowiada za budowanie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Do jego zadań będzie należeć rozwój programu lojalnościowego Collection Club.
Rekrutacja na dyrektora marketingu Top Secret była prowadzona od lutego 2017. Wcześniej tę funkcję pełnił Tomasz Jędraszczyk.
Michał Antczak był już związany z Top Secret w latach 2007-2010. Początkowo pracował tam jako specjalista ds. marketingu, po czym awansował na starszego specjalistę, później był menedżerem ds. mediów i promocji. Następnie pracował jako brand manager marek Vistula i Wólczanka w Vistula Group, a później – jako dyrektor marketingu w Zaps Fashion Group. Przez ostatni rok kierował natomiast zespołem marketingu marki Tatuum.