M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KP odświeża platformę komunikacji Książęcego

Maciej Burlikowski | 5 września 2017, 06:00

Nowa agencja - nowa estetyka reklam.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, rusza z nową kampanią reklamową jednej z kluczowych marek w swoim portfolio, piwa Książęcego, pod hasłem: "Ty wybierasz". Marketer przekonuje, że czasem warto zejść z utartych szlaków, aby podążać własną drogą. Jak nietrudno się domyślić, odnosi się to także do wyboru ulubionego piwa.

Bohaterami jesiennej kampanii marki znów są Książę i Tomasz. Jest to jednak pierwsza kampania zrealizowana przez nową agencję reklamową marki - Ogilvy & Mather, która wygrała jej obsługę przed wakacjami (https://mmp24.pl/artykuly/200380,ogilvy-mather-wygrywa-przetarg-na-obsluge-piwa-ksiazece). Zaproponowała ona nową, a w zasadzie gruntownie odmienioną platformę reklam marki - z nową koncepcją i w nowej estetyce.

- Wcześniejsze spoty, przedstawiające poszczególne warianty kolekcji, poprzez swoją formułę służyły szerzeniu kultury piwnej, miały niemal charakter edukacyjny. Natomiast tym razem postawiliśmy na rozmach, dynamikę i emocje - mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki.

Produkcją 30-sekundowego spotu zajęło się studio Tank, za postprodukcję odpowiadało studio Platige Image, działania w kanale digitalowym prowadzi agencja Lubię To, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,