Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, rusza z nową kampanią reklamową jednej z kluczowych marek w swoim portfolio, piwa Książęcego, pod hasłem: “Ty wybierasz”. Marketer przekonuje, że czasem warto zejść z utartych szlaków, aby podążać własną drogą. Jak nietrudno się domyślić, odnosi się to także do wyboru ulubionego piwa.
Bohaterami jesiennej kampanii marki znów są Książę i Tomasz. Jest to jednak pierwsza kampania zrealizowana przez nową agencję reklamową marki – Ogilvy & Mather, która wygrała jej obsługę przed wakacjami (https://mmp24.pl/artykuly/200380,ogilvy-mather-wygrywa-przetarg-na-obsluge-piwa-ksiazece). Zaproponowała ona nową, a w zasadzie gruntownie odmienioną platformę reklam marki – z nową koncepcją i w nowej estetyce.
– Wcześniejsze spoty, przedstawiające poszczególne warianty kolekcji, poprzez swoją formułę służyły szerzeniu kultury piwnej, miały niemal charakter edukacyjny. Natomiast tym razem postawiliśmy na rozmach, dynamikę i emocje – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki.
Produkcją 30-sekundowego spotu zajęło się studio Tank, za postprodukcję odpowiadało studio Platige Image, działania w kanale digitalowym prowadzi agencja Lubię To, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.