Kraj

Budżet mediowy Roche Consumer Health trafił do MediaCom Warszawa

Firma Bayer Sp. z o.o. po nabyciu działu leków dostępnych bez recepty firmy Roche - Roche Consumer Health - przekazała...

Firma Bayer Sp. z o.o. po nabyciu działu leków dostępnych bez recepty firmy Roche – Roche Consumer Health – przekazała obsługę skonsolidowanego budżetu do domu mediowego MediaCom Warszawa. Dotychczas firma Roche Polska była obsługiwana przez dom mediowy Media Direction OMD, a MediaCom Warszawa pracuje dla firmy Bayer od początku ub.r. Hanna Zalewska-Babicz, kierownik marketingu konsumenckiego w Bayer Sp. z o.o., była wczoraj nieuchwytna. Ostatnio Bayer porównywał oferty domów mediowych MediaCom Warszawa i Media Direction OMD i w wyniku tego przeglądu cały biznes trafił do MediaComu. W grupie produktów OTC Roche były takie marki jak: Biovital, Aleve, Rennie. Głównymi brandami OTC firmy Bayer są m.in.: Aspirin, Alka Seltzer, Tabcin. Według danych cennikowych Expert Monitora Bayer Sp. z o.o. wydał w ub.r. na media 31,3 mln zł, a Roche Polska – 14 mln zł. Łączną wartość budżetów szacuje się na mniej więcej 20 mln zł netto. Po przejęciu działu Roche Consumer Health przez Bayer wszyscy pracownicy marketingu łącznie z Aliną Kościanek-Bogoń, która była szefem marketingu Roche, przeszli do firmy Bayer. Natomiast Maciej Bylica, country manager OTC w firmie Roche Polska, na początku roku rozstał się z firmą. (PR)