Kraj

Przyjaźń motywem przewodnim w kampanii Deichmanna [wideo]

Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom (Publicis Media).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0k4wE0nZLAI%22%7D
Ruszyła kampania promująca jesienno-zimową kolekcję butów Deichmann. Wątkiem przewodnim działań realizowanych pod hasłem #DziewczynyRządzą jest przyjaźń.

Oprócz reklamy telewizyjnej przygotowano także aktywację w internecie. Co poniedziałek na Instagramie oraz na stronie www.dziewczynyrządzą.pl pojawi się nowe hasło konkursowe. Nagrodami są vouchery na buty. 

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tango Production.