Kraj

Suzuki reklamuje model Liana

Od połowy lutego trwa kampania outdoorowa Liany, samochodu marki Suzuki. Obejmuje ona prawie 300 backlightów i 300 frontlightów w całej...

Od połowy lutego trwa kampania outdoorowa Liany, samochodu marki Suzuki. Obejmuje ona prawie 300 backlightów i 300 frontlightów w całej Polsce. Jednocześnie trwa ogólnopolska kampania prasowa w 12 prestiżowych tytułach (m.in. “Auto Moto”, “Polityka”, “Wprost”, “Twój Styl”) oraz lokalne kampanie sprzedażowe. Zakupem mediów zajął się PanMedia Western, kreacja i strategia kampanii zostały przygotowane przez agencję reklamową Wizard. Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie świadomości marki oraz kontynuacja komunikacji brand claimu “Liana – Japan Beauty” jako rodzinnego samochodu z bogatym wyposażeniem, w całości produkowanego w Japonii. Kampania skierowana jest do osób powyżej 35. roku życia, zarówno mężczyzn (jako kierowców), jak i kobiet (mających wpływ na zakup samochodu). (AMS)