Przetargi

DaimlerChrysler Automotive Polska prowadzi przetarg na obsługę marek Mercedesa

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi wszystkich samochodów osobowych marki Mercedes. Dotychczas, przez...

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi wszystkich samochodów osobowych marki Mercedes. Dotychczas, przez ostatnie 6 lat, za obsługę samochodów osobowych odpowiedzialna była agencja Ad Fabrika FCB pracująca do 2003 roku na podstawie umów stałych, a w 2004 roku – umów projektowych. Ponadto Ad Fabrika FCB wygrała w 2004 roku przetarg na obsługę reklamową Smart. Ostatnie dwie kampanie dotyczące osobowych marek DaimlerChrysler Automotive Polska (walentynkową marki Smart i dotyczącą wyprzedaży wszystkich modeli z 2004 roku) zrealizowała agencja Scholz & Friends, wcześniej odpowiedzialna tylko za obsługę budżetów samochodów dostawczych i ciężarowych. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami DaimlerChrysler Automotive Polska, nieznane są liczba i nazwy zaproszonych agencji, a także planowany termin rozstrzygnięcia przetargu. (AMS)