DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi wszystkich samochodów osobowych marki Mercedes. Dotychczas, przez ostatnie 6 lat, za obsługę samochodów osobowych odpowiedzialna była agencja Ad Fabrika FCB pracująca do 2003 roku na podstawie umów stałych, a w 2004 roku – umów projektowych. Ponadto Ad Fabrika FCB wygrała w 2004 roku przetarg na obsługę reklamową Smart. Ostatnie dwie kampanie dotyczące osobowych marek DaimlerChrysler Automotive Polska (walentynkową marki Smart i dotyczącą wyprzedaży wszystkich modeli z 2004 roku) zrealizowała agencja Scholz & Friends, wcześniej odpowiedzialna tylko za obsługę budżetów samochodów dostawczych i ciężarowych. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami DaimlerChrysler Automotive Polska, nieznane są liczba i nazwy zaproszonych agencji, a także planowany termin rozstrzygnięcia przetargu. (AMS)