Kraj

Spar uruchamia akcję z pluszakami

15 września kolejny detalista rozpoczyna program znaczkowy, w którym nagrodami będą pluszowe zabawki.

Nagrodami w akcji będą licencjonowane maskotki i kubki przedstawiające bohaterów bajki “Ice Age” (“Epoka Lodowcowa”) wyprodukowanej przez wytwórnię Fox.
Od połowy września do 23 listopada klienci sklepów pod szyldem Spar za każde wydane 25 zł otrzymają naklejkę. Cztery naklejki będą uprawniały do zakupu po okazyjnej cenie promocyjnego kubka. Zebranie 6 znaczków pozwoli  natomiast nabyć z rabatem jednego pluszaka.
Akcję w całości obsługuje dla Spar Polska zajmująca się marketingiem lojalnościowym firma TCC Global.
To już drugi znaczkowy program lojalnościowy w sieci Spar w tym roku. W pierwszej nagrodami były produkty firmy Tefal.
Spar działa w Polsce od 21 lat. Od 2010 r. Spar Polska jest częścią grupy kapitałowej Bać-Pol.