Zagranica

Ziemniaczane opary absurdu

Na Wyspach wystartowała pierwsza telewizyjna kampania marki chipsów Tyrrells utrzymana w konwencji Monty Pythona.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fwz7W-Fi7CXw%22%7D
Na Wyspach wystartowała pierwsza kampania telewizyjna nowej marki chipsów Tyrrells z hasłem “Absurd what we do”. Poetyka spotu utrzymana jest w konwencji filmów  Monty Pythonia. 
Dwie reklamy o długości 20 sek. przygotowała agencja Wieden + Kannedy. Kampania startuje dzisiaj.
Działania będą również realizowane w mediach społecznościowych.
Kampania w bezmiarze absurdu, którym operuje, skupia się również na miejscu powstania produktu, czyli Tyrrells Court Farm.
Koszt kampanii to 2,5 mln funtów, a w jej centrum miały znaleźć się czarno-białe postaci z głosami popularnych aktorów. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Dog & Rabbit.

(Campaign)