Kraj

Nowy chatbot dla Warty od K2 Digital Transformation

Zastosowane rozwiązania przyspieszają komunikację klientów z ubezpieczycielem.

Nowy chatbot dla Warty od K2 Digital Transformation
K2 Digital Transformation, czyli zespół doradców przy agencji K2, zaprojektował i wdrożył rozwiązanie dla Warty, które dzięki integracji z wewnętrznymi systemami ubezpieczyciela pozwala na ekspresowe uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody przez aplikację Messenger. Wdrożony chatbot wyposażony jest w silnik NLP (Natural Language Processing), dzięki czemu sprawnie odpowiada na pytania dotyczące ubezpieczeń i sprawdza się w sytuacjach kryzysowych. Jest zintegrowany z pozostałymi systemami Warty, tak by zapewnić bezpieczeństwo i poufność udostępnianym danym. Chatbot powiązany jest także z działem obsługi klienta i gdy rozpoznaje problem, na który sam nie jest w stanie odpowiedzieć, przełącza klienta na live chat z konsultantem.

K2 jest niezależną agencją interaktywną, która obsługuje m.in. takie marki, jak: Volkswagen, IKEA, PKO BP, Heineken, Desperados, PKN Orlen, PGE, Carrefour Polska, PZU, Janssen, Decathlon.