Organizacja płatnicza Visa ruszyła z dużą kampanią reklamową promującą jej płatności online Visa Checkout.
Visa wprowadziła je w Polsce już kilka miesięcy temu (jedną z pierwszych firm, która je zastosowała w swoim sklepie, była sieć Euro RTV AGD, a na większą skalę upowszechniła ją firma PayU, która specjalizuje się w rozliczaniu transakcji internetowych).
– Poprzez kampanię reklamową Visa Checkout chcemy w przyjazny sposób uświadomić konsumentom, jak wiele komfortu zyskują, unikając wpisywania danych karty podczas zakupów online. Od momentu wprowadzenia Visa Checkout na naszym rynku w kwietniu br. intensywnie pracowaliśmy nad rozbudową sieci akceptacji usługi. Dzisiaj wygodnych płatności online za pomocą naszego rozwiązania można dokonywać już w tysiącach polskich sklepów internetowych – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Visa.
Na koniec br. Visa chce, by jej system funkcjonował w sklepach, które odpowiadają za 40 proc. obrotów w rodzimym e-commerce.
Kampania reklamowa obejmuje emisję 30-sekundowych spotów w telewizji (m.in. TVN, TVP) oraz działania w internecie (bannery i krótkie spoty wideo m.in. na Facebooku oraz w takich serwisach jak Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl). Oprócz tego na wybranych stronach internetowych pojawią się artykuły o charakterze edukacyjno-promocyjnym przedstawiające zalety Visa Checkout.
Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.