Kraj

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnVYjO2TcfYc%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkOJTndtX-fA%22%7D
Organizacja płatnicza Visa ruszyła z dużą kampanią reklamową promującą jej płatności online Visa Checkout.
Visa wprowadziła je w Polsce już kilka miesięcy temu (jedną z pierwszych firm, która je zastosowała w swoim sklepie, była sieć Euro RTV AGD, a na większą skalę upowszechniła ją firma PayU, która specjalizuje się w rozliczaniu transakcji internetowych).

– Poprzez kampanię reklamową Visa Checkout chcemy w przyjazny sposób uświadomić konsumentom, jak wiele komfortu zyskują, unikając wpisywania danych karty podczas zakupów online. Od momentu wprowadzenia Visa Checkout na naszym rynku w kwietniu br. intensywnie pracowaliśmy nad rozbudową sieci akceptacji usługi. Dzisiaj wygodnych płatności online za pomocą naszego rozwiązania można dokonywać już w tysiącach polskich sklepów internetowych – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Visa.
Na koniec br. Visa chce, by jej system funkcjonował w sklepach, które odpowiadają za 40 proc. obrotów w rodzimym e-commerce.

Kampania reklamowa obejmuje emisję 30-sekundowych spotów w telewizji (m.in. TVN, TVP) oraz działania w internecie (bannery i krótkie spoty wideo m.in. na Facebooku oraz w takich serwisach jak Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl). Oprócz tego na wybranych stronach internetowych pojawią się artykuły o charakterze edukacyjno-promocyjnym przedstawiające zalety Visa Checkout.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.