Kraj

Alior: "Wyższa kultura. Bank nowości" zamiast "Wyższej kultury bankowości"

Po 9 latach Alior Bank zmienia hasło marki. Bo chce być "cyfrowym buntownikiem", czyli być w awangardzie zmian w bankowości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVkE8hExe3gA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Alior Bank, kontrolowany przez Grupę PZU, po 9 latach działalności decyduje się na zmianę hasła, claimu marki – dotychczasowe: “Wyższa kultura bankowości”, które miało przekonywać konsumentów, że nieznany bank, który wystartował od zera w 2008 r. oferuje więcej niż inne, zastąpi nowe hasło: “Wyższa kultura. Bank nowości”.

Pokrewieństwo brzmieniowe zostaje utrzymane, jednak ma ono wspierać nową strategię banku, nazwaną startegią “Cyfrowego buntownika”. Przedstawiciele Alior Banku zwracają uwagę, że cała branża bankowa na świecie przechodzi w szybkim tempie rewolucję digitalizacji. Alior nie chce pozostać w tyle tej rewolucji – dostrzega konieczność zmian.

Już wczesną wiosną br. Alior Bank, prezentując swoją “buntowniczą” strategię zapowiedział m.in., że na inwestycje w IT w ciągu czterech lat wyda ponad 400 mln zł w 4 lata; że duży nacisk położy na relacje i transakcyjność, a w rezultacie w 2020 r. ponad 40 proc. sprzedaży chce realizować zdalnie.

Autorem nowego claimu marki jest agencja PZL.