Ruszyła kampania marki czekolady Milka z portfolio Mondeleza pod hasłem “Milka mnoży delikatność”. Działania będą prowadzone w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
Hasła, które towarzyszą kampanii, to “Turyści, którzy jedzą Milkę, podziwiają góry 7 razy dłużej”; “Pasażerowie, którzy jedzą Milkę, myślą o innych 4 razy częściej”; “Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze”. Milka chce w ten sposób podkreślić najważniejszą cechę wyróżniającą jej czekoladę, czyli delikatność.
Kampania rozpoczęła się we wrześniu. Spoty reklamowe emitowane są w internecie oraz w kinach. Do kinowej emisji przygotowana została specjalna wersja z hasłem “Ci, którzy jedzą Milkę, 6 razy częściej chodzą do kina, niż na film”.
Oprócz wideo kampania obejmuje outdoor, POS oraz komunikację social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Carat. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Highnoon.