Kraj

Mondelez z nową kampanią dla Milki

Tym razem czekoladowa marka chce "mnożyć delikatność".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjVxVVRn3ZXg%22%7D
Ruszyła kampania marki czekolady Milka z portfolio Mondeleza pod hasłem “Milka mnoży delikatność”. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.

Hasła, które towarzyszą kampanii, to “Turyści, którzy jedzą Milkę, podziwiają góry 7 razy dłużej”; “Pasażerowie, którzy jedzą Milkę, myślą o innych 4 razy częściej”; “Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze”. Milka chce w ten sposób podkreślić najważniejszą cechę wyróżniającą jej czekoladę, czyli delikatność.
Kampania rozpoczęła się we wrześniu. Spoty reklamowe emitowane są w internecie oraz w kinach. Do kinowej emisji przygotowana została specjalna wersja z hasłem “Ci, którzy jedzą Milkę, 6 razy częściej chodzą do kina, niż na film”.
Oprócz wideo kampania obejmuje outdoor, POS oraz komunikację social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Carat. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Highnoon.