Agencja ASAP & ASAP zdobyła budżet Ceneo.pl na przygotowanie spotu telewizyjnego związanego z komunikacją w okresie Bożego Narodzenia br. ASAP & ASAP wybrano spośród czterech agencji, które wzięły udział w finale przetargu. Inne szczegóły na temat konkursu nie zostały ujawnione.
Jak zapewnia marketer, pomysł przedstawiony przez ASAP & ASAP Communication przekonał dział marketingu firmy przede wszystkim potencjałem do rozprzestrzeniania wirusowego, podejściem do storytellingu i silnym powiązaniem ze strategią.
Produkcją spotu zajmie się dom produkcyjny Ilmatic Production, z którym ASAP & ASAP regularnie współpracuje.
Ubiegłoroczną kampanię świąteczną Ceneo.pl przygotowała agencje Czart, a za produkcję spotów odpowiadała Grupa 13.
ASAP & ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie reklamowe. Agencja pracuje dla takich marek, jak: No-Spa, Biedronka, Allegra, Jeronimo Martins, Volvo Trucks, Esaliens (dawniej Legg Mason), Dacia (Renault), Roche Diagnostics, Frontline (Boehringer-Ingelheim) i Renault Trucks.