Kraj

CCC stawia w komunikacji na emocje

Startuje jesienna odsłona kampanii sieci obuwniczej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fsdn3fLeLePc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma CCC rusza z nową odsłoną kampanii pod hasłem “Go for more. Idę po więcej”. Jej głównym celem jest promocja kolekcji jesienno-zimowej. Działania wystartują dziś i przez kolejnych osiem tygodni prowadzone będą równolegle na pięciu rynkach. Tym razem w komunikacji CCC eksponuje bliskie relacje między bohaterami i stawia na emocje.
Komunikacja CCC w materiałach wideo oparta jest na trzech głównych przekazach. Pierwszym hasłem jest “Więcej możliwości”, co ma zwracać uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promować marki z portfolio CCC. Drugie hasło to “Więcej zaufania”, a ma to pokazywać rodzinność marki i zaufanie do jej produktów. “Więcej ciepła” ma wskazywać na bliskość z konsumentami i słuchanie ich potrzeb.
Kampania CCC będzie prowadzona na pięciu rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i
Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, internecie i mediach społecznościowych, a także komunikację w
sklepach stacjonarnych.
Spoty zostały nakręcone w Kopenhadze. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Change/ServicePlan. Za reżyserię spotów – Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo. Za fotografie odpowiada Łukasz Ziętek. Za produkcję odpowiada Lemon. Media na potrzeby kampanii kupuje MullenLowe MediaHub.