Zagranica

Jerzy Dudek w kampanii Heinekena

Wystartowała kampania autorstwa Publicis promująca UEFA Champions League, a spoty z udziałem słynnych piłkarzy utrzymane są w stylu hollywoodzkich produkcji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FO6vRY1QaCv4%26has_verified%3D1%22%7D
Wystartowała kampania promująca UEFA Champions League dla marki Heineken przygotowana przez agencję Publicis Italy. Główne role w spotach grają w znani przed laty piłkarze – w tym Ronaldinho i polski bramkarz Jerzy Dudek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fjgi2bAP_V4M%26has_verified%3D1%22%7D
Każda reklama przygotowana przez Publicis Italy naśladuje jakiś charakterystyczny gatunek filmowy z udziałem gwiazd sportu. W jednym Ronaldinho walczy z przeciwnikami w dramacie futurystycznym, przypominającym nieco “Matrix” czy “Incepcję”. W drugim spocie Jerzy Dudek, były bramkarz Liverpoolu, wyzywa na pojedynek na pistolety drugiego mężczyznę i prezentuje swój słynny “taniec Dudka”, żeby zmylić przeciwnika. Za reżyserię odpowiada Fredrik Bond z Sonny London.

(Campaign)