Kraj

Sempai.pl i They.pl z największą liczbą wyróżnień w EMEA Google Premier Partner Awards

Łącznie w 6 kategoriach wyróżniono 11 polskich agencji.

Koncern Google ogłosił listę finalistów w corocznym konkursie dla agencji interaktywnych Google Premier Partner Awards. Łącznie w sześciu kategoriach wyróżniono 11 polskich agencji.

W kategorii “Search Innovation Award” wyróżniono cztery: Sales Tube, Semahead, Sempai.pl/NetArch i Performics.

W kategorii “Display Innovation Award” nominacje zdobył pięć agencji: Bluerank, Sales Tube, Sempai.pl/NetArch, They.Pl oraz Up & More.

W kategorii “Mobile Innovation Award” na podium stanęły trzy agencje: Cube Group, Sempai.pl/NetArch i They.pl.

W kategorii “Shopping Innovation Award” wyróżnienia otrzymało pięć agencji: Bluerank, Cube Group, K2 Search, Marketing Online – Centrum Promocji Internetowej oraz Sempai.pl/NetArch.

W kategorii “Video Innovation Award” nominacje zdobyły dwie agencje: Semahead i They.pl.

Natomiast w kategorii “Growing Businesses Online Award” wsród blisko 50 wyróżnionych agencji (z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) znalazły się cztery z Polski: Bluerank, PromoTraffic, Sempai.pl/NetArch oraz They.pl.

Żadna z polskich agencji nie zajęła 1. miejsca w żadnej z kategorii, po cztery wyróżnienia zdobyły agencje: Sempai.pl, występująca wspólnie z NetArch, oraz They.pl. W konkursie mogą uczestniczyć tylko agencje posiadające status Google Partner Premium.