Kraj

Osobowości Radia Zet kreują wizerunek

W najnowszej kampanii wizerunkowej (ruszyła wczoraj) Radio Zet postawiło na swoje antenowe osobowości. Na plakatach, które zawisły w miastach, gdzie...

W najnowszej kampanii wizerunkowej (ruszyła wczoraj) Radio Zet postawiło na swoje antenowe osobowości. Na plakatach, które zawisły w miastach, gdzie Zetka ma najmocniejszą pozycję (Warszawa, Kraków, Poznań i Trójmiasto), umieszczono wizerunki Wojtka Jagielskiego, Janusza Weissa, Szymona Majewskiego oraz Krzysztofa Skowrońskiego. Każdemu towarzyszy hasło: Jagielskiemu – “Szczerość gwarantowana”, Weissowi – “Bezkompromisowość”, a Majewskiemu i Skowrońskiemu – odpowiednio “Spontaniczność” i “Dociekliwość” Przez 2 miesiące rozwieszonych zostanie łącznie 540 billboardów. Za kreację odpowiada dział promocji Radia Zet. Obecna kampania to kontynuacja poprzedniej, prowadzonej m.in. w TV, pod hasłem “Informacja gwarantowana”. (PW)