Kraj

Polkomtel promuje nowe taryfy NowyPlus

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, wprowadza nowy plan taryfowy NowyPlus, który intensywnie promuje w mediach. Kampania ma miejsce...

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, wprowadza nowy plan taryfowy NowyPlus, który intensywnie promuje w mediach. Kampania ma miejsce w telewizji, prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie. Kreację tej kampanii przygotowała agencja PZL, reżyserem spotu telewizyjnego jest Iwo Zaniewski. Akcja filmu toczy się w punkcie sprzedaży Plusa, gdzie klient i sprzedawca rozmawiają o nowych taryfach i pokazują płynące z nich korzyści. Dialogi i całe scenki skonstruowano z humorem. Grupą docelową kampanii są mężczyźni i kobiety w wieku 25-45 lat, mieszkający w średnich i dużych miastach. Osoby dojrzałe i “pozytywnie nastawione” do życia. Celem kampanii jest przekazanie obecnym i potencjalnym użytkownikom informacji o nowych, prostych taryfach: darmowe rozmowy wieczorami i w weekendy, abonament od 25 zł z VAT, a minuta rozmowy już za 72 gr z VAT-em. Nowa oferta dla klientów indywidualnych Plusa to 4 taryfy NowyPlus, które zawierają od 25 do 125 min (we wszystkich obowiązuje jedna stawka: SMS za 18 gr brutto, MMS za 40 gr brutto, a minuta rozmowy kosztuje 72 gr). (MB)