Kraj

Frugo - kolejna odsłona

Rodzina Frugo powiększa się. W tym sezonie Alima-Gerber wprowadza na rynek Frugo w dwóch nowych smakach - i kolorach (niebieskim...

Rodzina Frugo powiększa się. W tym sezonie Alima-Gerber wprowadza na rynek Frugo w dwóch nowych smakach – i kolorach (niebieskim i “podwójnie żółtym”), w cenie 1,8 zł – butelka 300 ml i 3 zł – 750 ml. Kampania reklamowa, którą stworzyła agencja PZL, obejmuje dwa spoty telewizyjne, które będą emitowane aż do sierpnia. Frugo otrzyma także silniejsze niż w ub.r. wsparcie promocyjne. We wszystkich większych sieciach sprzedaży na terenie całego kraju będą się odbywać samplingi. Frugo pojawiło się także w Internecie – www. frugo.pl. Witrynę internetową przygotowała firma 3D Art. Strony www będą reklamowane w najnowszych spotach telewizyjnych. Producent zastanawia się także nad ich promocją w Internecie. Na tegoroczną kampanię reklamową zarezerwowano o 40 proc. większy budżet niż w ub.r. Według danych firmy, Frugo przeżywa obecnie największy boom w swojej czteroletniej historii. W całym 1999 roku sprzedaż wzrosła wartościowo o ponad 30 proc. w stosunku do 1998 roku. Na przełomie grudnia i stycznia tego roku Frugo kontrolowało 21 proc. rynku napojów niegazowanych owocowych, nie uwzględniając kategorii soków. (dane własne firmy) (MK)