Kraj

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication
Krzysztof Jagieło zajął stanowisko dyrektora kreatywnego Asap & Asap Communication. Jacek Redźko, współwłaściciel agencji, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu, pozostawiając w swoich kompetencjach zarządzanie kreacją produkcji filmowych jako chief creative director.

Wcześniej Jagieło związany był z Artegence, gdzie na stanowisku senior creative współpracował z m.in. takimi markami jak Play, PKO Bank Polski i Philip Morris.

W swojej karierze odpowiadał też za kierunek działań kreatywnych agencji Communication Unlimited, był senior art directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt oraz Isobar Poland. Tworzył kampanie dla takich marek, jak Samsung, Fox, Opel, Play, Polskie Radio, Suzuki, Master Card, Credit Agricole i Procter & Gamble.

Asap & Asap Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie reklamowe. Agencja pracuje dla takich marek jak Volvo Trucks, Dacia (Renault), Roche Diagnostics, Frontline (Boehringer-Ingelheim), Renault Trucks, Ceneo, No-Spa, Biedronka, Allegra, Jeronimo Martins i Esaliens (dawniej Legg Mason).