Kraj

Saatchi & Saatchi znów dla Carrefoura

Rusza nowa odsłona kampanii z Napoleonem

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP2DLv-6bJ5I%26feature%3Dyoutu.bev%22%7D

Najnowsza odsłona kampanii z Napoleonem promuje linię produktów Carrefoura opatrzonych etykietą Reffletes de France. Kampania jest kontynuacją repozycjonującej markę Carrefour zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, autorstwa Saatchi & Saatchi Poland. Agencja odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 obejmującej TV, radio, stronę internetową Carrefour, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour i social media marki. Dodatkowe aktywności przewidziane są na Facebooku i POS. Reżyserią zajął się Sebastian Pańczyk, produkcją Dobro, postprodukcją Platige Image. Media kupuje Arena Media.