Internetowa sieć reklamowa IDMnet zmieniła swój system adserverowy na DoubleClick DART Enterprise 5.1. Jego cechą jest duża wydajność (możliwość wyświetlania wielu reklam w bardzo krótkim czasie). Dodatkowo nowy software ma tzw. funkcję FASTcounting. Opcja ta pozwala na zliczanie faktycznych odsłon reklam z pominięciem raportowania emisji, które zostały spowodowane przez wyszukiwarki lub w ogóle nie doszły do skutku. Reklama jest zliczana przez system dopiero w momencie, kiedy wyświetli się użytkownikowi do końca. IDMnet zrzesza w swojej sieci blisko 140 witryn, a wśród najbardziej znanych są m.in.: AnimalPlanet.pl, Autosukces.pl, Bravo, Discoverychannel.pl, eProfit.pl, Fakt, Gry.pl, Komputer Świat, Medialink, MTV, Newsweek.pl, Puls Biznesu, Rzeczpospolita on-line, Twój Styl. (TW)