Kompania Piwowarska przygotowała nową kampanię reklamową i jesienną aktywację jednej z kluczowych marek w swoim portfolio – piwa Żubr. Nowa reklama pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i mediach społecznościowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i online. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki w Facebooku.
Za kreację i realizację spotu reklamowego “Wznoszenie Żubra owocuje” odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image, a udźwiękowieniem zajęło się studio Juice. Działania socialmediowe oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.