Kraj

Rusza jesienna kampania Żubra

Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHXhgk8OmJGg%22%7D
Kompania Piwowarska przygotowała nową kampanię reklamową i jesienną aktywację jednej z kluczowych marek w swoim portfolio – piwa Żubr. Nowa reklama pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i mediach społecznościowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i online. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki w Facebooku.

Za kreację i realizację spotu reklamowego “Wznoszenie Żubra owocuje” odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image, a udźwiękowieniem zajęło się studio Juice. Działania socialmediowe oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.