M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Viva!" promuje się filmem w technologii VR

Katarzyna Woźniak | 21 września 2017, 06:00

Wirtualna produkcja dostępna będzie na kanale YouTube magazynu.

Na kanale YouTube magazynu "Viva!" będzie dostępna najnowsza koprodukcja wydawnictwa Edipresse Polska oraz agencji FreeForm - "Welcome to the runway”. Film ma przenosić widzów w wirtualny świat mody Mariusza Przybylskiego.
Nad pomysłem, scenariuszem i reżyserią filmu oraz pozyskaniem partnerów wspólnie pracowali: Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse, oraz Piotr Karpiński, szef agencji FreeForm.
Do mutacji tego wydania zostały dołączone specjalnie wyprodukowane okulary VR. Cena egzemplarza dwutygodnika w wersji z okularami VR wynosi 3,99 zł.
Produkcję filmu powierzono polskiej firmie Immersion, która specjalizuje się w realizacjach virtual reality. Nad warstwą muzyczną projektu pracował Paweł Skorupka, kompozytor, autor muzyki do filmów, twórca piosenek i reklam. Partnerami filmu, oprócz Immersion, są Lexus, Philips, Schwarzkopf Profesional i H15 Boutique Hotel & Residence.
Promocja filmu "Welcome to the runway” obejmuje magazyny kobiece Edipresse Polska, własne serwisy internetowe, wybrane aplikacje mobilne (Tap2C, Kropka TV) oraz działania reklamowe w mediach społecznościowych. Za planowanie mediów i kreacje odpowiadają Edipresse Polska i FreeForm.





Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,