Kraj

Startuje nowa kampania Radia Zet

W nowej komunikacji nadawca stawia na emocje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQup_q0RlN0M%22%7D
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), której głównym hasłem jest “siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego. Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia Zet.
Główny komunikat dotyczy relacji pomiędzy słuchaczem a magią dźwiękową radia.
Komunikat oparty jest na insighcie dotyczącym radia jako medium towarzyszącego.
Kampania typu 360 stopni objęła nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach; telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne; sieci kin; a także największe portale informacyjne i internetowe serwisy tematyczne. Kreację spotu przygotowała agencja Isobar. Jego reżyserem jest Marek Dawid. Za produkcję odpowiadało Dynamo, a zakup mediów – Zenith. Spoty telewizyjne Radia Zet pojawią się w ostatnim tygodniu września.