M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Czy będzie jeden standard badań reklamy zewnętrznej?

Serwis Dzienny | 5 kwietnia 2000, 00:00

Grupa Outdoor poważnie zastanawia się nad przystąpieniem do konsorcjum badawczego, które powstało z inicjatywy dwóch firm reklamy zewnętrznej: AMS SA...

Grupa Outdoor poważnie zastanawia się nad przystąpieniem do konsorcjum badawczego, które powstało z inicjatywy dwóch firm reklamy zewnętrznej: AMS SA i Plakanda Int. Ostateczna decyzja w tej sprawie ma zapaść pod koniec kwietnia br. Przedstawiciele Grupy Outdoor zapoznają się obecnie z treścią umowy oraz analizują proponowane koszty przystąpienia do projektu badawczego, którego koordynacji podjęła się firma badawcza SMG/KRC Poland. Jeszcze miesiąc temu zarówno Grupa Outdoor, jak i Europlakat Polska, zadeklarowały chęć współfinansowania badań swoich sieci nośników, które miały zostać przeprowadzone przez inną firmę badawczą, GfK Polonia. Wstępne deklaracje przystąpienia do konsorcjum wyraziła także inna firma reklamy zewnętrznej Town & City II. (JP)