Kraj

Wspólna akcja Kolportera i marki Winiary

Działania mają charakter programu konsumenckiego.

Wspólna akcja Kolportera i marki Winiary
Winiary, marka kulinarna z portfolio Nestle, startuje z akcją realizowaną na terenie sieci saloników prasowych Kolporter. Działania mają charakter programu konsumenckiego. Poprzednia edycja programu realizowana była na Wielkanoc 2017.

Do 19 listopada br. w 350 salonikach Kolportera można odbierać deski do krojenia sygnowane logo Winiary. Warunkiem otrzymania deski jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki Winiary na kwotę minimum 10 złotych. Promocją objęte są wyłącznie paragony za zakupy dokonane w terminie od 18 września do 19 listopada 2017 r. Jesienna kolekcja desek Winiary składa się z trzech produktów.
Kolporter zarządza siecią blisko 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób. Organizatorem akcji jest Albedo Marketing. Akcję koordynuje dział marketingu Kolportera.