Kraj

Just przygotował kampanię dla sieci Komfort

Agencja reklamowa Just jest autorem kampanii reklamowej dla sieci sklepów Komfort specjalizujących się w sprzedaży szerokiego asortymentu materiałów wykończeniowych. W...

Agencja reklamowa Just jest autorem kampanii reklamowej dla sieci sklepów Komfort specjalizujących się w sprzedaży szerokiego asortymentu materiałów wykończeniowych. W przetargu brały udział także: Art FM, Ampersand, DCS i VA Strategic. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Starcom i Media Concept. Budżet kampanii wynosi 1,7 mln zł. Kampania pod hasłem “Spadające ceny na podłogi” dotyczy specjalnej promocji na wybrane artykuły, które w marcu br. można kupić nawet o 30 proc. taniej. Kampania ma nie tylko wpłynąć na podniesienie wyników sprzedaży, ale również budować wizerunek marki Komfort jako specjalisty i lidera branży pokryć podłogowych. Główny filar kampanii tworzy emisja spotu w TVP, TVN, TVN Siedem, Polsacie i TV4. Równolegle zaplanowano kampanię outdoorową i prasową w wybranych tytułach takich jak “Tele Tydzień”, “Dom & Wnętrze”, “Angora”. W salonach sprzedaży dystrybuowane bedą specjalne materiały POS i emitowane dżingle zachęcające do sprawdzenia oferty promocyjnej. (MKS)