Zagranica

BDM Inc. zmienia nazwę na B COM3

BDM, niedawno powstały holding agencji reklamowych, zmienił swą oficjalną nazwę, która brzmi obecnie B COM3. Przypomnijmy, że w skład holdingu...

BDM, niedawno powstały holding agencji reklamowych, zmienił swą oficjalną nazwę, która brzmi obecnie B COM3. Przypomnijmy, że w skład holdingu wchodzą: The Leo Group, The MacManus Group oraz japońska agencja Dentsu, która właśnie przejęła 20 proc. akcji B COM3. Według słów szefa grupy, Rogera Haupta, nowa nazwa pochodzi od angielskiego słowa “beacon”, oznaczającego źródło światła lub inspiracji. Nazwę podniesiono do trzeciej potęgi, aby pokazać, że holding łączy w sobie doświadczenia trzech firm. Nowa nazwa powstała w wyniku konkursu, którego zwycięzca otrzymał 50 tys. USD. W ub.r. przychód firm wchodzących w skład B COM3 wyniósł 1,933 mld USD, przy łącznych obrotach 15,7 mld USD.