Kraj

ATM Grupa tworzy zespół dedykowany branded content

Rozwija też projekty serialowe z segmentu premium.

ATM Grupa zapowiada znaczące poszerzenie usług z zakresu branded content. W związku z tym tworzy zespół dedykowany tego typu działaniom producenckim. – Zamierzamy być wytwórnią mającą zespoły kompetentne we wszystkich obszarach produkcji, z branded content włącznie. Chcemy być pierwszym kontaktem dla reklamodawców, nadawców, agencji i domów mediowych – deklaruje Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupa. Zespół będą tworzyć specjaliści od sponsoringu i lokowania produktu, organizacji koncertów i imprez, producenci kreatywni, PR-owcy oraz dział zajmujący się influence marketingiem, tworzeniem profili społecznościowych, kanałów wideo i stron internetowych.

Projekty branded content powiązane będą zarówno z produkcjami serialowymi, które są głównym biznesem ATM Grupy, jak i filmowymi, nową aktywnością firmy, która ma być niebawem rozwijana. Nie wiadomo jeszcze, kto pokieruje tworzonym działem branded content.

Spółka, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozwija projekty serialowe dedykowane nadawcom z segmentu premium. Podjęła negocjacje z kluczowymi nadawcami OTT. Trwają zaawansowane prace nad pierwszymi projektami. Wśród nowości, nad którymi w najbliższym czasie będzie pracować ATM Grupa, jest też m.in. saga „Drogi wolności”, przygotowywana z myślą o emisji w TVP.