Kraj

Bartłomiej Gierszyn nowym szefem marketingu B2C w Netii

Od 2004 r. był związany z T-Mobile.

Bartłomiej Gierszyn nowym szefem marketingu B2C w Netii
Z początkiem października Bartłomiej Gierszyn obejmie stanowisko dyrektora marketingu B2C w firmie telekomunikacyjnej Netia.

Od 2004 r. pracował w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatorze sieci komórkowej Era, obecnie T-Mobile Polska. W ostatnich latach zarządzał segmentem klientów abonamentowych na stanowisku szefa marketingu postpaid (oferty abonamentowe). Był odpowiedzialny za wyniki w segmencie usług głosowych, szerokopasmowego dostępu do internetu, w modelu typowej usługi mobilnej oraz fixed mobile substitution. Wcześniej uczestniczył w stworzeniu i prowadzeniu jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za zarządzanie doświadczeniem i wartością klienta oraz działu marketingu ofert Mix. Był również zaangażowany m.in. w projekty wdrożenia iPhone;a do polskiej oferty T-Mobile (wówczas jeszcze Era), oferty rodzinnej Jump! Family oraz oferty łączonej z produktem T-Mobile Usługi Bankowe, a także rebranding T-Mobile w segmencie Mix.