Kraj

Endorfina Events i WebTalk łączą się

Jednak nadal będą funkcjonować pod obecnymi brandami. Szczegóły finansowe tej transakcji pozostają tajemnicą handlową.

Endorfina Events i WebTalk łączą się
Agencje Endorfina Events i WebTalk łączą się w grupę spółek. Po połączeniu spółek ich przychody w 2017 r. mają wynieść ponad 30 mln zł brutto. Obie agencje będą nadal działać na rynku pod dotychczasowymi markami. – Połączenie budżetów dwóch spółek w jeden to oczywiście strategia skalowania biznesu, jednak najważniejsi są ludzie. To oni zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces przez dziewięć lat w przypadku Endorfina
Events i siedem lat w przypadku WebTalk. Dlatego nie zamierzamy wprowadzać rewolucyjnych zmian w zespołach i zarządzaniu spółkami – mówi Agnieszka Sołtysiak, członek zarządu Endorfina Events i WebTalk.

W WebTalk na stanowisku dyrektora zarządzającego pozostanie Michał Dunin (jednocześnie prezes WebTalk). Z kolei w Endorfina Events funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu nadal pełnić będzie Michał Kaleta. Czteroosobowy zarząd nowo powstałej grupy to jednocześnie jej wspólnicy: Agnieszka Sołtysiak (odpowiedzialna z finanse grupy), Michał Kaleta (odpowiedzialny za zarządzanie obszarem eventowym), Michał Dunin (odpowiedzialny za obszar digital) i Maciej Ledzion (odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy).

Doradcą transakcyjnym i w procesie połączenia spółek był Jacek Carbol, wcześniej zarządzający funduszem FIPP w ramach Polskiego Funduszu Rozwoju. Był także związany m.in. z funduszami private equity Value4Capital i Innova Capital, jak również – jako konsultant – z PwC w Warszawie i Monitor Group w Nowym Jorku. Szczegóły finansowe tej transakcji pozostają tajemnicą handlową.