Kraj

Influencerzy zmierzyli się ze specjalną dietą w kampanii "Podziel się posiłkiem" [wideo]

Za pomysł kreatywny i wsparcie strategiczne odpowiada agencja VML Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8uGqxGcOLgE%22%7D
W tym roku Danone organizuje kolejną edycję programu “Podziel się dobrym posiłkiem”. By zwrócić uwagę na akcję oraz na ogólnopolską zbiórkę żywności, firma wspólnie z agencją VML Poland przygotowała nietypową kampanię o nazwie “Dieta Sebastiana”.



W ramach kampanii została utworzona tajemnicza firma cateringowa “Dieta Sebastiana”. Na specjalnej stronie internetowej pojawił się jadłospis, który zawierał trzy bardzo ubogie posiłki: kajzerkę, ziemniaki z koperkiem oraz kromkę chleba z margaryną. Na dietę przeszli influencerzy, tacy jak 5 sposobów na…, Szymon Czerwiński, Skutecznie.tv, Ewa Niespodziana, Mikskejt i The Happy Bun. 

Faza teaserowa prowadziła do revealu – wideo z przekazem od autora diety, którym okazało się niedożywione dziecko. Sebastian stał się jednocześnie ambasadorem zbiórki “Podziel się dobrym posiłkiem”. Pomysłodawcy wykorzystali rosnącą popularność tzw. diet pudełkowych i stworzyli dietę inspirowaną jadłospisem niedożywionego dziecka. 

Inicjatorem programu jest firma Danone, a organizatorem zbiórki żywności Banki Żywności. Za pomysł kreatywny i wsparcie strategiczne odpowiada agencja VML Poland. Realizacją kampanii zajęły się agencje VML Poland i Young & Rubicam oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.