Kraj

Kopleński przejął obowiązki szefa marketingu KP SA od Rowlette'a

Andrzej Kopleński, obecnie dyrektor ds. rozwoju marketingu Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA), zaczął pełnić obowiązki wiceprezesa ds. marketingu KP SA....

Andrzej Kopleński, obecnie dyrektor ds. rozwoju marketingu Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA), zaczął pełnić obowiązki wiceprezesa ds. marketingu KP SA. Blaine Rowlette, który objął to stanowisko pod koniec 2003 r., rozstał się z firmą. Paweł Kwiatkowski, public affairs manager KP SA, nie chciał komentować powodów odejścia Rowlette’a z firmy. Nie wypowiedział się również w kwestii tego, czy rozpocznie się proces rekrutacji na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu, czy funkcja ta docelowo zostanie przekazana Kopleńskiemu. Wyjaśniła się tymczasem sprawa kierowania markami piwa Lech i Tyskie z portfolio KP SA po odejściu z firmy Andrzeja Białasiewicza, senior brand managera Lecha, i Macieja Mitoraja, senior brand managera marki Tyskiego (o roszadach w dziale marketingu KP SA pisaliśmy w DS “MMP” z 19 stycznia). Od 1 marca br. szefem marki Lech będzie Wojciech Kłosowski, od jesieni ub.r. marketing manager w KP SA, a marką Tyskie zarządzać ma Tomasz Brycki, dotychczas szef działu badań i analiz KP SA. Na stanowisko szefa działu badań i analiz awansowała Wioleta Rosiejak. Poza tym brand managerem marki Tyskie została Monika Klama, dotychczas junior brand manager tej marki, a junior brand managerem marki Żubr została Joanna Wojtuń, ostatnio specjalista ds. marketingu tego brandu. (PR)