M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B ponownie dla Nestle

Katarzyna Woźniak | 3 października 2017, 06:00

Agencja zaprojektowała opakowania limitowanej serii batonów Lion Black White.

Agencja Opus B Brand Design zaprojektowała opakowanie limitowanej edycji Liona z portfolio Nestle. Po raz pierwszy od 8 lat marketer wykonuje taki ruch w obszarze marki - decyduje się na wariant Lion Black White.
Celem zespołu Opus B Brand Design było stworzenie projektu, który w atrakcyjny sposób oddałby skład nowego produktu. Zadaniem agencji oprócz przygotowania pojedynczego opakowania było również stworzenie projektu opakowania zbiorczego, multipacku oraz nazwy limitowanego produktu, która mocno podkreśla nowy wariant smakowy Liona.
Motyw kontrastu będzie tematem przewodnim kampanii Lion, która rozpocznie się w październiku. Na razie marketer nie ujawnia szczegółów.

Czytaj więcej na temat: , ,