M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PizzaPortal startuje z kampanią serwisu

Katarzyna Woźniak | 3 października 2017, 06:00

Działanie jest realizowane pod hasłem "Klikasz i jesz".

PizzaPortal.pl wystartował z największą w swojej historii ogólnopolską kampanią reklamową. Jej celem jest repozycjonowanie marki i zbudowanie świadomości serwisu jako sposobu na wygodne zamawianie przez internet dań z ulubionych restauracji. Kampania zostanie przeprowadzona pod hasłem "Klikasz i jesz”, które ma podkreślać wygodę korzystania i sposób działania PizzaPortal.pl
Jednym z głównych narzędzi działań promocyjnych będą spoty telewizyjne. Reklama rozpoczyna się od pokazania świata tysięcy restauracji reprezentujących różne kuchnie, które przygotowują posiłki na wynos dla zamawiających.
Reklamy telewizyjne w wersjach 30- i 15-sekundowych emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Zaplanowano również silne wsparcie marketingowe w innych mediach. Poza reklamą telewizyjną oraz OOH w dużych miastach przygotowano również szereg działań w internecie.
Za koncepcję filmu reklamowego odpowiada agencja kreatywna Ambasada, a całość zrealizował dom produkcyjny Flota Filmowa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, a kompleksowe działania z zakresu public relations powierzono 38PR & Content Communication.

Czytaj więcej na temat: , , , ,