M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Berto dyrektorem PR i marketingu festiwalu Audioriver

Katarzyna Kacprzak | 3 października 2017, 06:00

Wcześniej była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii.

Funkcję dyrektora public relations i marketingu festiwalu Audioriver od początku października br. pełni Marta Berto. Na stanowisku zastępuje Łukasza Naporę, który odchodzi z organizacji.

Marta Berto w swojej wieloletniej karierze kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję marketing and development managera.

Audioriver to jeden z trzech największych polskich festiwali muzycznych. W lipcu br. zgromadził w Płocku 30 tysięcy osób, a wartość działań reklamowych i PR osiągnęła blisko 20 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , ,