M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała kampania nowej marki bananów

Katarzyna Woźniak | 3 października 2017, 06:00

Citronex promuje markę Yellow - budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

Grupa Citronex, polski importer i dystrybutor bananów, wprowadza na rynek nową markę dla tych owoców. Premiera marki Yellow zostanie wsparta szeroką kampanią reklamową. Działania właśnie wystartowały i będą realizowane z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoor i internetu.
Pierwsza kampania, która będzie się toczyła przez cały październik, realizowana jest pod hasłem "Jeloł to”. Marka Yellow pojawi się w czasie kampanii w spotach telewizyjnych i na billboardach w całej Polsce. Przed rozpoczęciem kampanii produkty trafiły do wielu sklepów w Polsce, a bieżąca komunikacja wspierająca rozpoczęła się w internecie, w tym w serwisach Instagram i Facebook. Tam również będzie trwała kampania reklamowa po zakończeniu emisji spotów i ekspozycji billboardów. Za stronę kreatywną i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada warszawska agencja Xcommunica. Jak przekonuje biuro prasowe, budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.
Banany stanowią ok. 10 proc. (dane za FAO Stat i Eurostat) wszystkich owoców konsumowanych w Unii Europejskiej i pod względem udziału ustępują tylko cytrusom (razem wziętym - ok. 30 proc.) i jabłkom (ok. 18 proc.).

Czytaj więcej na temat: , , , ,