M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwóch polskich raperów promuje buty Reebok Classic [wideo]

Maciej Florek | 3 października 2017, 06:00

Pelson i Otsochodzi wystąpili w teledysku sportowej marki.

Cut The Mustard realizuje kampanię dla Reebok Classic, promującą model buta Club C. Jest to pierwsza kampania od dłuższego czasu, w której Reebok Classic wraca do hip-hopu. W jej ramach do współpracy zaproszono przedstawiciel dwóch pokoleń polskiego rapu: Pelsona (rocznik 1978) i Otsochodzi (rocznik 1996). Efektem współpracy dwóch artystów jest utwór "Szacunek za klasyk".

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę Reebok w Polsce, odpowiada za koncepcję tej współpracy, event premierowy, PR całego przedsięwzięcia, zaangażowanie influencerów i promocje materiału w social mediach. Kampania potrwa do końca października.

Czytaj więcej na temat: ,