M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walk w zarządzie środkowoeuropejskiej sieci WeCan Ltd.

Tomasz Wygnański | 3 października 2017, 06:00

Agencja Walk wraz z trzema agencjami z Europy Środkowo-Wschodniej założyła spółkę WeCan Ltd. Celem powstałej organizacji jest zbudowanie alternatywy dla dużych sieciowych struktur na rynku CEE.

W zarządzie z ramienia Walk zasiadł Szymon Walkiewicz, partner i business development Director Walk. WeCan jest siecią afiliacyjną, która zasięgiem obejmuje 16 państw z regionu CEE - od krajów bałtyckich po Bułgarię, od Słowenii po Rosję. Sieć została zainicjowana w 2010 r. przez węgierską agencję Café Communications. 

Teraz WeCan sformalizowała swoją działalność. Spółka została założona przez cztery agencje działające na kluczowych rynkach regionu: Café Communications (Węgry), Comtech CAN (Czechy), Thegroup (Rumunia) i Walk (Polska). Do zarządu WeCan weszli: László Szarvas – international business development director Café Communications, Jan Rauschert – managing director Comtech CAN, Zoltan Szigeti – president Thegroup, oraz Szymon Walkiewicz – partner i business development director Walk. - Jako Walk przez lata bardzo silnie podkreślaliśmy to, że jesteśmy niezależną grupą marketingową o polskich korzeniach, bo w dużej mierze to właśnie w tym tkwi nasza siła. Doskonale znamy realia lokalnego rynku, samodzielnie zapracowaliśmy na każdy nasz sukces i z czasem staliśmy się jednym z największych polskich graczy. W ramach WeCan możemy dalej się rozwijać, współpracując z agencjami oraz domami mediowymi, które mają podobne doświadczenia, przy jednoczesnym zachowaniu swojej autonomii. Wszyscy mamy jednak wspólną ambicję - razem tworzyć rozwiązania komunikacyjne, które będą w jak największym stopniu dopasowane do rynków w regionie CEE i niezależnie od kraju – prowadzone na tym samym, wysokim poziomie – mówi Szymon Walkiewicz

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,