M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chimney Poland dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 października 2017, 06:00

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski.

Pod hasłem "A ty, co zobaczysz?” wystartowała kampania wizerunkowa Muzeum Narodowego w Warszawie.
W spotach występują ambasadorzy Muzeum – piosenkarka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i podróżnik Marek Kamiński.

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski, a autorem zdjęć Michał Pukowiec. Kampania powstała przy wsparciu artystycznym studia Chimney Poland, które zadbało także o animacje i postprodukcję obrazu. Kampania jest widoczna na nośnikach w metrze, na billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych i nośnikach w komunikacji miejskiej na terenie Warszawy. Spoty są również emitowane w sieci kin Multikino oraz kinach studyjnych. Kampania jest realizowana w kanałach Muzeum Narodowego w Warszawie: YouTube, Facebook, Instagram i Twitter.

Muzeum Narodowe w Warszawie i kampanię wspiera Stowarzyszenie "Przyjaciele MNW” oraz MMC Studio. Za działania komunikacyjne odpowiada Muzeum Narodowe w Warszawie przy wsparciu agencji Kultura.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,