M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Zagrodowy z nową kampanią w TV

Katarzyna Woźniak | 3 października 2017, 06:00

Marka drobiu promuje się hasłem "Oryginał jest tylko jeden".

Marka Zagrodowy (Drosed) wystartowała z kolejnymi działaniami reklamowymi. W reklamach podkreślone zostaną główne benefity produktu Kurczak Zagrodowy. Główny claim kampanii to: "Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!”.
Spoty wizerunkowe i sponsoringowe to główne elementy jesiennej kampanii promocyjnej marki. Przekaz "Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!” będzie również wzmacniany poprzez zintegrowane działania digitalowe na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz aktywności public relations. Reklamy telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacja: TVN, Polsat, TVP1, TVP 2. Kampania sponsoringowa obejmie emisję w stacjach tematycznych, m.in. TVN7, TV4, TVN Style, Kuchnia+, Polsat News.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia. Działania PR koordynuje agencja Quality Public Relations.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,