M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową

Maciej Florek | 3 października 2017, 06:00

Agencja RL Media chce docelowo obsługiwać reklamowo topowych polskich sportowców.

Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium, zakłada nową spółkę razem z Group One. Efektem tego ma być powstanie domu mediowego RL Media - Lewandowski poprzez RL Investments będzie posiadał 49 proc. udziałów, pozostałe należą do Group One, właściciela m.in. Value Media czy Change Serviceplan. Celem nowej agencji jest na zarządzanie europejskimi kampaniami Lewandowskiego z poziomu firm, w których ma udziały. Docelowo agencja ma obsługiwać reklamowo czołowych polskich sportowców.

Informację o agencji, której współwłaścicielem jest Lewandowski jako pierwszy podał "Puls Biznesu".