Kraj

Delecta rusza z akcją konsumencką

Marka z portfolio Bakallandu startuje z projektem "Powiedz to na słodko".

Delecta rusza z akcją konsumencką
Na początku tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta (Bakalland SA) promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką “Powiedz to na słodko”. Komunikacja prowadzona w serwisach VoD potrwa do 12 listopada br.
W spotach pojawią się produkty szczególnie przez marketera promowane: Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada. Produkty będą wyświetlane w serwisach VoD.

Emisji kampanii równolegle towarzyszy ogólnopolska akcja “Powiedz to na słodko”. Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Szablony z emocjonalnymi hasłami – na różne pory dnia i okazje oraz słodkie inspiracje, marka umieściła także na stronie WWW.
Inspiracją do stworzenia akcji były wyniki raportu “Emocjonalność Polaków” przygotowanego na zlecenie marki (badanie przeprowadzono w maju 2017 r. na ogólnopolskiej, losowo-kwotowej próbie 1067 osób w wieku od 18 lat+). Badania pokazały, że większość Polaków nie krępuje się okazywać swoich uczuć. Niemal połowa (47 proc.) zapewnia, że emocje okazuje nieustannie lub kilka razy dziennie. Zaledwie 8 proc. badanych deklaruje, że nie okazuje ich nigdy. Znaczna część Polaków uważa, że okazywanie tego, co naprawdę się czuje, poprawia nastrój (71 proc.) oraz że okazywanie emocji sprawia, że świat staje się lepszy (62 proc.).
Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.