M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tańsze zakupy z "Supermarketem" "Gazety Wyborczej"

Serwis Dzienny | 6 kwietnia 2000, 00:00

Od jutrzejszego wydania, tj. od 7 kwietnia, zmienia się piątkowy "Supermarket", codzienny dodatek "Gazety Wyborczej" w wydaniu warszawskim. Ma podtytuł...

Od jutrzejszego wydania, tj. od 7 kwietnia, zmienia się piątkowy "Supermarket", codzienny dodatek "Gazety Wyborczej" w wydaniu warszawskim. Ma podtytuł "Gazeta Pełna Zakupów" i zawiera atrakcyjne kupony rabatowe dla czytelników dziennika, którzy planują swoje zakupy na weekend. Pierwszy odzew reklamodawców jest pozytywny. O zmianach informuje nowa, bardziej przejrzysta makieta pierwszej strony "Supermarketu". O dodatkowe informacje zostały wzbogacone strony redakcyjne tytułu. Pojawią się np.: mapki dojazdów do sklepów, spisy imprez i promocji odbywających się w centrach handlowych, prezentacje nowości na rynku warszawskim, testy jakości produktów, konkurs dla czytelników. Odmieniony piątkowy "Supermarket" jest promowany w mediach warszawskich (poza TV), z największym nasileniem w miejscach sprzedaży "Gazety Wyborczej" i w supermarketach. Uatrakcyjnienie "Supermarketu" jest dalszym etapem strategii "Gazety Wyborczej" związanej z inwestowaniem w jej wydanie piątkowe. (KP)